Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Sockerina - 9 juni 2012 20:54

Är sååå trött, funderar på att lägga mig och sova, men vet inte alls om jag ska det klockan är ju snart nio så kan kanske lägga mig med gott samvete snart...

Av Sockerina - 9 juni 2012 20:37

Ska åka till mormor imorrn med min mamma och lillebror.

Mår rätt okej tror jag lite småirriterad, men vet inte på vad riktigt

Av Sockerina - 9 juni 2012 20:20

 
Av Sockerina - 9 juni 2012 20:04

Är hos mamma nu...


 

Av Sockerina - 9 juni 2012 16:48

Sovit hela dagen hos pappa. Nu är jag ensam hos honom och känns lite märkligt, men men

Av Sockerina - 9 juni 2012 02:08

Det känns som att världen snurrar, men jag snurrar inte med den. Jag står stilla, så stilla. Men världen går bara runt, runt, runt.

Kan inte andas, luften är som tjära och går inte ner i mina lungor, den är liksom för tjock och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Finns det ens något att göra?

Det känns som att världen aldrig kommer sluta snurra, men jag står bara stilla och håller mig envist kvar i min stilla position. För jag vill inte snurra, inte med den här världen i alla fall.

Men egentligen vill jag ju snurra, för då slutar jag må illa, då slutar min kropp krampa och förstöras av ångestnivåer i mitt blod. Men jag kan inte förmå mig att snurra md världen. Jag är liksom fastfrusen, fastvuxen, förstenad, men jag kan inte tinas upp av solen.


Det blir fel i mitt huvud, så fel att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vet inte vad jag ska säga eller göra. Det bildas ord ja till och med meningar i mitt huvud, men jag förmår mig inte att säga dem. Det känns som att jag har glömt bort hur man gör när man bildar ord. Men egentligen kan jag ju inte ha glömt bort det, för det är det simplaste en människa kan göra. Bilda ord.


Jag andas tjära som ska å ner i mina lungor, men det vill inte gå ner, det är för tjockt, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vart jag ska se eller stå eller göra, det blir liksom bara fel. Det känns som att världen snurrar, men utan mig. Utan min vetskap och jag vet inte vad jag ska göra. Det är kaos i huvudet och jag har kaos i själen. Den går sönder mer och mer, bit för bit och världen den snurrar utan mig.

Av Sockerina - 9 juni 2012 01:02

Verkar bli ännu en sen natt, men men har ingen speciell tid att passa imorrn, elelr jo halv elva, men kan sova ända till halv tio så det e lungt....

:D

Av Sockerina - 9 juni 2012 00:30

Jag är glad nu :)
han tycker om MIG :D 

Om mig

Jag väljer att vra anonym på den här bloggen, men ja den kommer handla om mitt liv med bipolär sjukdom och aspergers syndrom. Ja så som många andra bloggar tänker säkert ni. Men jag hoppas att ni ändå kan tänka er att följa min blogg och mitt liv. Kommer även lägga ut foton, texter, dikter och noveller.

 

Passa på att slänga in en kommentar eller en fråga när ni ändå är här :)

kram Sockerina 

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett avtryck :)


Ovido - Quiz & Flashcards