Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Sockerina - 8 juni 2012 23:32

Det kliar så jag blir galen, vet inte vart jag ska ta vägen OM jag ens ska ta vägen någonstans. Ska väl antagligen inte det...men känns som att jag borde ta vägen någonstans. Fan känner mig ytterst förvirrad just nu. Har svårt att beskriva hur, bara känns så. Vet inte alls längre, vet inte ens vad jag inte vet, vet bara att jag inte vet...fan vad jag hatar det här.


 

Av Sockerina - 8 juni 2012 23:29

Gud vad jobbigt nu kliar det typ över hela kroppen...usch

Av Sockerina - 8 juni 2012 23:02

Vad jobbigt är hungrig igen, men har ju ätit middag OCH efterätt, brukar inte äta så mycket som jag åt idag. Kanske får ta resterna va pastasalladen som ligger i kylen nu helt enkelt, men vill inte äta mer idag. Vill INTE gå upp mer i vikt...hm? vad jobbigt

Av Sockerina - 8 juni 2012 22:51

Det kliar som satan, vill bara slita av bandaget och klia, men ingen bra idé då kommer ju infektionen bli värre och det vill jag INTE.


Vill skriva, men har noll inspiration, men den kommer väl, brukar komma såhä på kvällen som tur är...vill skriva nån kort novell om nåt tänkvärt, men kommer inte på nåt just nu, men ja som sagt det kommer säkert...

vad gör ni ikväll då?

Av Sockerina - 8 juni 2012 22:25

Hemma nu

ont i armen och huvudet, tror jag kan ha feber :/


 

Av Sockerina - 8 juni 2012 22:01

Ska snart åka hem, imorrn ska jag lägga om armen på närakuten och sen vet jag inte. Kanske till pappa igen ska försöka dra med mig honom på stan, får se hur det går, måste köpa lite saker nämligen...


 

Av Sockerina - 8 juni 2012 21:47

Så jobbigt att mitt jävla brännsår aldrig vill läka. Inte ens när det har blivit hudtransplanterat liksom...har haft det i ett år nu :/

Av Sockerina - 8 juni 2012 21:17

 


Hittade de här två på Bubbleroom.se, vill köpa dem :) tror jag ska göra det ockå :P

 

Om mig

Jag väljer att vra anonym på den här bloggen, men ja den kommer handla om mitt liv med bipolär sjukdom och aspergers syndrom. Ja så som många andra bloggar tänker säkert ni. Men jag hoppas att ni ändå kan tänka er att följa min blogg och mitt liv. Kommer även lägga ut foton, texter, dikter och noveller.

 

Passa på att slänga in en kommentar eller en fråga när ni ändå är här :)

kram Sockerina 

 

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett avtryck :)


Ovido - Quiz & Flashcards